Mega Yacht

A nearer appear at the Equanimity





Viral online video and photos clearly show the inside of the “Equanimity” that is now in the custody of the Malaysian Authorities at Port Klang, Selangor. The RM1bil superyacht was seized in the waters of Indonesia in February at the ask for of US authorities as component of a multibillion-dollar corruption investigation released by the Division of Justice similar to 1Malaysia Development Berhad (1MDB). The selection by the Indonesian federal government to hand in excess of the superyacht to Malaysia was attained pursuing a private ask for by Prime Minister Tun Dr Mahathir Mohamad, who had visited Indonesia in June.

supply

26 comments

  1. Kapal nie kalau Ada manusia yang dah Tak mau tinggal darat…bolehlah beli kapa nie

    Reply
  2. On SALE for only £96m now. Tempting

    Reply
  3. umno+pas penyatuan ummah to save this equanimity and najib rosmah bossku 😃

    Reply
  4. Takda la lawa mana pun..

    Reply
  5. Kenapa tun M tak beli kapal ni

    Reply
  6. mujur ada preview… senang aku nak bid rega nnt…

    Reply
  7. What’s with the eerie music? It’s a luxury yacht.

    Reply
  8. Duit rakyat malaysia..menitik air mata tgk

    Reply
  9. Kenapa kah hati ku … Semakin hari semakin meluat melihat dlm YouTube Kapal Mewah Jho Low …
    Menyampah sungguh aku…😲😲😲😲😲

    Reply
  10. Aku bekerja dari Muda sampai laa ke tua … tak laa berasa hidup kaya sampai macam tu ..Dah pencen.pun tak berasa juga … Sedihnya aku melihat hari ini …kekayaan dimiliki dengan cara mudah ….Kapal Mewah Jho Low… sedangkan ada lagi rakyat di Malaysia ni yg miskin … hidup melarat ..Anak2 tak dapat ke sekolah atau sambung belajar …diatas kemiskinan hidup .. Hari2 ada saja Kanak2 Sekolah Tahfiz atau Orang perseorangan datang kerumah meminta derma atau Sumbangan .. Itulah Malaysia Tanah AirKu …

    Reply
  11. gold LEAF!

    Reply
  12. There's no 20m deck pool.

    Reply
  13. This should be broadcast as much as it in the main media so that the whole Malaysians know how corrupted the previous government are. This is not fake news. This is real news. The rakyat need to know the truth in order to make the right decision in the next election. Currently there are at least more than 50% of the Malay still believe Najib is innocent and PH is taking revenge on Najib, if this situation could not clarify, most of the Malay still living in the great ignorance. I think PH could lost in the coming election!

    Reply
  14. Miranda kerr got smashed there

    Reply
  15. This is what greed looks like

    Reply
  16. Woo..US dollar 250 Million

    Reply
  17. It’s like a hotel in the middle of the ocean. Time to take what’s rightly fully ours

    Reply
  18. aku rasa kes malaysia ni wajib ada dlm buku dlm n luar negara.. management ethic yg teruk

    Reply
  19. The people's money… Spent on this 💰 💰 💰 What a 'low' life… 😒

    Reply
  20. Semua org dlm dnia ni ada buat kesalahan..dn jgn kita saling mengutuk lg sedama kita yg berbilang bangsa ni.kita semua berpijak di bumi malaysia.

    Reply
  21. People's money😡😡😡😡😡😡

    Reply
  22. Sekrang ap umno nak ckap! Korang lh yg membuta selma ini

    Reply
  23. Munkin Jho Low ada lebih dari satu kapal.

    Reply
  24. Innalillahiwainnaillahirajiuun

    Reply
  25. once this ship is sold, watch our currency jump from 4.1 to 3.9 lol

    Reply
  26. Jual balik je kapal ne ambk duit dia bikin bayar hutang negara

    Reply

Have your say