Sailing Yacht

20 comments

  1. You're having "fresh dolphin"?

    Reply
  2. The people on the mega yachts probably envy you guys because you are young, healthy, attractive and loving life and each other.

    Reply
  3. Hi Billy… I'm pretty sure you use Navionics on an iPad but it also looks like you use paper charts. Can you tell us what spiral bound chart books you used for the Bahamas, the Florida keys, the ICW? Thx!

    Reply
  4. Love the videos, keep them coming.

    Reply
  5. Very beautiful! How do you stop your dog from drinking salty water?

    Reply
  6. How many knots are you running when going back and forth to the islands? Looks like a nice leisurely pace.

    Reply
  7. YOU GUYS EAT DOLPHIN NOO

    Reply
  8. You eat dolphins you cannibals !

    Reply
  9. Frothing guys. Australian board ? yeah Straya !

    Reply
  10. Can u do more fishing vidz please

    Reply
  11. Nice video. What a beautiful spot. I hope to visit the Bahamas some day. Delicious looking dinner, Sierra. 😊

    Reply
  12. now I know where the opening to all the other videos came from.

    Reply
  13. When you got to Bahamas πŸ‡§πŸ‡Έ why did you have to pay$150? If you had flown there would you have had to pay that way to❓❓

    Reply
  14. In my wildest dreams I could never have imagined such a place. Wish I was with you

    Reply
  15. gd my life sucks

    Reply
  16. not gonna lie, i came here for the yachts haha

    Reply
  17. You three are SO healthy! Ah youth.

    Reply
  18. Love the videos and lifestyle. Here is the highest praise I can pay……….Sierra is hotter than Darsizzle!!

    Reply
  19. If i ever hear that again ill be less inclined to think WTF!!? Mahi mahi πŸ™‚

    Reply
  20. great life guys. keep doing it. Richard in the Redlands.

    Reply

Have your say